
سپاس برای همه چیزبدرود:) شاید جایی ناشناس تر دوباره رو ب رو شویم!...
ادامه مطلب
یادم نمیره... هیچ چیزو یادم نمیره!!! چ خوبی ها چ بدی ها!!! ولی امید دارم فراموش شه... امید دارم این درد خفیفی ک تو قلبمه رو تو هم حس کنی ک ب خاطر این همه چیز خوب نا شکری... نمیگم من شاکرم...ن!من لا اقل حواسم ب ی اندک چیز هایی هست... هواسم هست کی باید ... ب زندگیت برس! "ان چیز دگر xa0نیست دگر xa0هیچ مگو!"...
ادامه مطلب