سلام
بنده انسانی هستم ک بسیار بسیار بسیار ب لباس هام اهمیت میدم...یعنی معتقدم درسته قیمت لباس و مارک لباس اهمیتی نداره ولی جوری ک طرف لباس میپوشه...کلا تیپش میتونه نشان دهنده شخصیت طرفه... برا همین کلا از اینکه ی جایی بهم بگه لباس x رو حتما باید با این مدل و رنگ بپوشی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بدم میاد...
برا همین هم وقتایی ک میریم لباس مد میخریدم عزامیگیرم:| حالا خدا رو شکر امسال ی لباس ساده و خوب دادن بهمون ولی با لباس زنگ ورزش جبران کردن:/
من خودم همینجوری قیافه ام مث ادم های اسکل و روانی هست ... حالا بیام ی لباس بسیار زشت با رنگ های ابی سفید ک مث تیمارستانی ها میشم رو هم بپوشم:|عمرا ولی مجبورمون میکنن ب خاطر نمره!:/
رفتم مث عادم دوتا چیز خوب و عادی پوشیدم شریف گیر میده:|||||||||||||||
رفتیم پیش فرهمند کوچک میگه ب فرهمند بزرگ بگید... فرهمند بزرگ نگاه میکنه میگه خوبه... بعد ب سمت راستش نگاه میکنه و بعد میگه حالا بچرخید ببینم چی جوری یید:/ زایع بود ک عرب ****** بهش گفته نع:/ تهش میگه حالا اگ لباس های (تیمارستانی) ک خودمون گفتیم بخرید رو بپوشید بهتره... و این بهتره یعنی باید بخرید بپوشید:/
میدونید مشکل اینه فرهمند بزرگ مثل جوادیان مث ***** باهات رفتار نمیکنه و خیلی منطقی و اروم و مهربون و سرد رفتار میکنه... جوری ک نمیتونی عصبانی باشی ک باهات بد رفتار کرده:/
خب اخه این چ وضعشهههههههههه
حالا خوبه رفقا میدونن اینقدر ک (قراره) با این لباسای مخرف روانی تر ب نظر برسم ، روانی نیستم
+ لباس هام بهم ی لقب جدید و دوست داشتنی داد... زین پس خانوم:) ب Miss.Cherry (خانوم گیلاس)تبدیل میشود!!!^^
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148