منم ک انتخاب میکنم فازمو ن شرایط!

خرید بک لینک

قشنگ خودم متوجه شدم ک همه چی بستگی ب دید خودم داره!

سر کلاس داشت خابم میبرد ک ش پرده هارو کنار زد و پنجره هارو باز کرد و بر گشتم سر درس... باید ی کم خانوم رضوی رو جدی بگیرم و سعی کنم ی کم ب حرف های نورانی :/ خانوم حسینی گوش بدم...

با اینکه امتحان زیست قبلی ب فنا رفت و امتحان زیست این دفعه هم ب بنا رفت و کلاس زبان و ازمون هردو جمعه افتاده و برا فردا هم هیچی نخوندم میتونم ارامشم رو حفظ کنم و اروم اروم ب انجام و برنامه ریزی کار هام بپردازم!

چون من منم:)

هفته ای ک الان داریم درونش روز هاروش میگزرونیم 7 روز نداره...این هفته 13 روز داره... ب صورت پیوسته میگزره!!!

ب امید فسیل نشدن در طول این هفته خیلی دراز!!!!

I am unknowable!!!

پ.ن:اهنگ we don't talk anymore رو گوش بدین...

پ.ن2:امروز ب نفر هدیه های تولدشون رسید...چ حس خوبیه^^

به پ میگم اگ فرشته هاتو ازیت کنی پر میزنن میرن...باور نمیکنه! حالا اگ ازیتشون کرد و وقتی رفتن اومد پیشم گفت من فکر نمیکردم برن میگم بهش بهت ک گفتم! فرشته هاش احساس داشتن!

ادرس وبلاگ تغییر یافت!...

ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 10:29

صفحه بندی