پیش نوشت:ترجمه خودم نیست...
حتما اهنگ رو گوش بدید و سعی کنید بفهمیدش...
شاید مث من ی لرزشی تو وجودتون حس کردید و بعدش باید سعی کنین ک افسرده نشید!!!
یکی از ضعف های من شده این اهنگ...از همونا ک تو پلیر مغزم همیشه پلی میشه ...
توصیه میشود:)
ادامه مطلب
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157