ادرس وبلاگ تغییر یافت!

متن مرتبط با «اول مهر» در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! نوشته شده است

اول مهر

  • نیلوبلاگ

    روز خوبی بود... روز خیلی خیلی خوبی بود... البته اگ سرویس مون این همه اذیت نمیکرد و اون اقاهه هم ی کم سعی میکرد انسانانه تر رفتار کنه و همون اقاهه اون جلیقه سیاهش رو بهم میداد خیلی بهتر میشد:دی از دیدن مهشیدکو بگیر تا اون دبیر ریاضی گوگولمون خانوم نیلفروش!!! از نشستن شادی و ریحانه کنارم بگیر تا نشستن کنعانی در شعاع 1 نیمکتی من... من دوستش دارم... همه رو با خوبی و بدی هاش... مدرسه ی زندانه ک توش (حد اقل من یکی) ی کم ازادی دارم! خدا رو شکر... میخام بچه درس خونی باشم... میخام خوب باشم... من میتونم:)...

    ادامه مطلب