روز خوبی بود...
روز خیلی خیلی خوبی بود...
البته اگ سرویس مون این همه اذیت نمیکرد و اون اقاهه هم ی کم سعی میکرد انسانانه تر رفتار کنه و همون اقاهه اون جلیقه سیاهش رو بهم میداد خیلی بهتر میشد:دی
از دیدن مهشیدکو بگیر تا اون دبیر ریاضی گوگولمون خانوم نیلفروش!!!
از نشستن شادی و ریحانه کنارم بگیر تا نشستن کنعانی در شعاع 1 نیمکتی من...
من دوستش دارم...
همه رو با خوبی و بدی هاش...
مدرسه ی زندانه ک توش (حد اقل من یکی) ی کم ازادی دارم!
خدا رو شکر...
میخام بچه درس خونی باشم...
میخام خوب باشم...
من میتونم:)
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: اول مهر به میلادی,اول مهر,اول مهر روز بازگشایی مدارس,اول مهرجان لفيجو,اول مهر و بازگشایی مدارس,اول مهر اس ام اس,اول مهر شعر,اول مهر بازگشایی مدارس,اول مهر ماه,اول مهر ماه مدرسه, نویسنده: بازدید: 141