اول مهر

خرید بک لینک

روز خوبی بود...

روز خیلی خیلی خوبی بود...

البته اگ سرویس مون این همه اذیت نمیکرد و اون اقاهه هم ی کم سعی میکرد انسانانه تر رفتار کنه و همون اقاهه اون جلیقه سیاهش رو بهم میداد خیلی بهتر میشد:دی

از دیدن مهشیدکو بگیر تا اون دبیر ریاضی گوگولمون خانوم نیلفروش!!!

از نشستن شادی و ریحانه کنارم بگیر تا نشستن کنعانی در شعاع 1 نیمکتی من...

من دوستش دارم...

همه رو با خوبی و بدی هاش...

مدرسه ی زندانه ک توش (حد اقل من یکی) ی کم ازادی دارم!

خدا رو شکر...

میخام بچه درس خونی باشم...

میخام خوب باشم...

من میتونم:)

ادرس وبلاگ تغییر یافت!...

ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال می‌کنید

برچسب: اول مهر به میلادی,اول مهر,اول مهر روز بازگشایی مدارس,اول مهرجان لفيجو,اول مهر و بازگشایی مدارس,اول مهر اس ام اس,اول مهر شعر,اول مهر بازگشایی مدارس,اول مهر ماه,اول مهر ماه مدرسه, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 4:56

صفحه بندی