ادرس وبلاگ تغییر یافت!

متن مرتبط با «mary kay» در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! نوشته شده است

Mary & Max

  • نیلوبلاگ

    میم قبل از سفر هم داد گقت ببین... خر ذوق شده بودم:| نشستم دیدمش... اول از بی سانسور بودنش متعجب شدم... دوم از زیبایی ش... سادگیش... صداقتش... مهربونیش!!!(این سوم شخصیک این صفت هارو راجع بهش میگم فیلمه نه میم:|) خیلی خوب و ناراحت بود:( گفت خودش اینو تالار هنر رفته دیده...چیز زیبایی بوده و حسابی خوش گذرونده!!! ماری و مکس یک انیمیشن( انیمیشن هم نیست...اسمشو بلد نیستم از این چیزای بلندی ک کاراکتر هاش با خمیر ساخته شده و اینا) ازوناس... بسیار زیبا و قشنگ:) ps:ب خودمون باور داشته باشیم! اخرین جمله فیل...

    ادامه مطلب