
فیلم های now u see me یک و دو رو هم دیدم... ی فیلم فوق العاده محشر نبود ولی خوب بود... خفن بازی در میاوردن از اینا ک بعدش ادم سفت قصد میکنه همین فردا مهاجرت کنه اون ور اب :دی راجع ب چهار تا شعبده بازه ک رابین هود وار عمل میکنن!!! تو قسمت دوش بازیگر شعبده باز زنشون جدید میشع...احساس کردم اون کسی ک تو قسمت اول بازی کرده انصراف داده از ادامه و بازیگر جدید اوردن... تو قسمت دو دنیل ردکلیف(بازیگر نقش هری پاتر) هم بازی کرده... ی نقش منفی! و ی حس بد و یجوری یی نسبت بهش پیدا کردم... مخصوصا اون تیکه اخرش ...
ادامه مطلب
عاقا... گراهام ک تا قبلش بچه خوبی بود!!! خیلی شیک و مجلسی و اسلامی(!) میرفت و میومد کاری ب کسی نداشت! تازه خیلی هم خوب ب مردم کمک میکرد!!! حالا ما چشممونو رو قسمت هفت میبندیم ولی چرا مرد؟! چرا اون خانومه قلبشو خاک کرد؟! ازار داشت؟! :/ دوسش داشتم خب:(...
ادامه مطلب