عاقا...
گراهام ک تا قبلش بچه خوبی بود!!!
خیلی شیک و مجلسی و اسلامی(!) میرفت و میومد کاری ب کسی نداشت!
تازه خیلی هم خوب ب مردم کمک میکرد!!!
حالا ما چشممونو رو قسمت هفت میبندیم ولی چرا مرد؟!
چرا اون خانومه قلبشو خاک کرد؟!
ازار داشت؟! :/
دوسش داشتم خب:(
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131