ادرس وبلاگ تغییر یافت!

متن مرتبط با «the fault in our stars 2014 trailer» در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! نوشته شده است

The fault in our stars 2014

  • نیلوبلاگ

    ی فیلم بسیار زیبا و فاز میترایی!!! بود... پاش اشک ریختم زیاد... ازونا ک توش امید نا امید کننده داره!!! راجع ب دوتا ادم سرطانی... نقش اولش تریس و کلیب در سری دایورجنت (درمورد دایونجنت هم نوشتم خاستید خودتون بگردید پیداش کنید!) بودن ک بازی یی کاملا متفاوت ارائه داده بودن... ی فیلم خیلی اروم و مهربون.... بعد از این فیلم نسبت ب کلمه OK دید چدیدی پیدا کردم... و تیتراژش هم عالی بود... توصیه میشود ب همراه خود سانسوری!...

    ادامه مطلب
  • The Technicians 2015

  • نیلوبلاگ

    (ب هیچ عنوان نمیتونم حسمو بنویسم!!!) از این یفلم های دزد و پلیسی زیبا بود...ازونا ک تهش فکت میفته...ی نمه مث شرلوک...ی نمه مثل دانستان های کورمون استرایک اما اونا کاراگاهن این دزد و پلیسیه...ازونا ک تهش (این واکنش منه) هی ادم خنده اش میگیره...گیجه...شگفت زده است!!! فکر کنم اولین(!) فلیم کره ای یی بود ک تو سیستم دیدم...فیلم ،ن سریال! خیلی خوب بود! اصلا کل فیلم ی ور و 20 دقیقه اخرش ی طرف دیگه!!! خیلی خوب بود!!!! اون اقاهه ک دزد بود خیلی زیبا بود:دی خیلی هم فیلم تمیز و خوبی بود:)) اصلا از اول فیلم ...

    ادامه مطلب