(ب هیچ عنوان نمیتونم حسمو بنویسم!!!)
از این یفلم های دزد و پلیسی زیبا بود...ازونا ک تهش فکت میفته...ی نمه مث شرلوک...ی نمه مثل دانستان های کورمون استرایک اما اونا کاراگاهن این دزد و پلیسیه...ازونا ک تهش (این واکنش منه) هی ادم خنده اش میگیره...گیجه...شگفت زده است!!!
فکر کنم اولین(!) فلیم کره ای یی بود ک تو سیستم دیدم...فیلم ،ن سریال!
خیلی خوب بود!
اصلا کل فیلم ی ور و 20 دقیقه اخرش ی طرف دیگه!!!
خیلی خوب بود!!!!
اون اقاهه ک دزد بود خیلی زیبا بود:دی
خیلی هم فیلم تمیز و خوبی بود:))
اصلا از اول فیلم ی جوری میای جلو..ی چیزایی میبینی بعد بعد نا امید میشی برای اون اقاهه ی زیبا(:دی)...من با خودم گفتم خوب حالا ک پلیسا قراره برنده بشن چرا این بنده خدا باید این کاراکتر رو بازی کنه؟! بعد تهش کلا نظرم عوض شد...
از این ادم های بسیار باهوش و خفن...
این فیلم هم عالی بودددددددددددددددددددددددد:)
(چ تابستون خوبی بود! کلی فیلم جذاب و کتاب های حذاب تر خوندم:) تابستونی ک توش هم شاد بودم...هم خوشحال بودم... هم فکرای مزخرف نمیکردم...هم انسان بودم:) خدارو شکر)
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: the technicians 2015,the technicians 2015 eng sub, نویسنده: بازدید: 143