The Technicians 2015

خرید بک لینک

(ب هیچ عنوان نمیتونم حسمو بنویسم!!!)

از این یفلم های دزد و پلیسی زیبا بود...ازونا ک تهش فکت میفته...ی نمه مث شرلوک...ی نمه مثل دانستان های کورمون استرایک اما اونا کاراگاهن این دزد و پلیسیه...ازونا ک تهش (این واکنش منه) هی ادم خنده اش میگیره...گیجه...شگفت زده است!!!

فکر کنم اولین(!) فلیم کره ای یی بود ک تو سیستم دیدم...فیلم ،ن سریال!

خیلی خوب بود!

اصلا کل فیلم ی ور و 20 دقیقه اخرش ی طرف دیگه!!!

خیلی خوب بود!!!!

اون اقاهه ک دزد بود خیلی زیبا بود:دی

خیلی هم فیلم تمیز و خوبی بود:))

اصلا از اول فیلم ی جوری میای جلو..ی چیزایی میبینی بعد بعد نا امید میشی برای اون اقاهه ی زیبا(:دی)...من با خودم گفتم خوب حالا ک پلیسا قراره برنده بشن چرا این بنده خدا باید این کاراکتر رو بازی کنه؟! بعد تهش کلا نظرم عوض شد...

از این ادم های بسیار باهوش و خفن...

این فیلم هم عالی بودددددددددددددددددددددددد:)

(چ تابستون خوبی بود! کلی فیلم جذاب و کتاب های حذاب تر خوندم:) تابستونی ک توش هم شاد بودم...هم خوشحال بودم... هم فکرای مزخرف نمیکردم...هم انسان بودم:) خدارو شکر)

ادرس وبلاگ تغییر یافت!...

ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال می‌کنید

برچسب: the technicians 2015,the technicians 2015 eng sub, نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 4:56

صفحه بندی