من استاد اسیب زدن ب خودمم:|

خرید بک لینک

برا fجان تعریف کردم ک چی شد ک افتادم درون جوی!

میگه هنوز با چادر جدید کنار نیومدی؟میگ نه:|

میگه منم افتادم تو جوی اونجا...خیلی بده شانس اوردی پر نبود...

میگم نه فقط پای چپ و شونه راست و دست چپم اسیب دیده...

میگه افرین ک خودتو سالم نگه میداری:|

پی نوشت:خیلی درد میکنه:(

ادرس وبلاگ تغییر یافت!...

ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 9:06

صفحه بندی