برا fجان تعریف کردم ک چی شد ک افتادم درون جوی!
میگه هنوز با چادر جدید کنار نیومدی؟میگ نه:|
میگه منم افتادم تو جوی اونجا...خیلی بده شانس اوردی پر نبود...
میگم نه فقط پای چپ و شونه راست و دست چپم اسیب دیده...
میگه افرین ک خودتو سالم نگه میداری:|
پی نوشت:خیلی درد میکنه:(
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160