ی استرس خفیفی اون ته دلم وجود داره...
ی خوشحالی بیشتری هم تو دلم هست ک همه شو ی لایه ای با غم پوشوندن!!!
من میتونم...
من باید بتونم...
میریم ک داشته ی سال تحصیلی خوب رو!!!^_^
ما را در سایت ادرس وبلاگ تغییر یافت! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181